Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-05-2016, 15:53 door Anoniem

Poging tot pasfraude. Zouden ze daar ook alle gevallen bij rekenen die een phishing mail kregen en deze gewoon weggooiden? Want ik vind 40% erg hoog, vooral omdat het gaat om mensen die een "poging tot" hebben meegemaakt. Dan is het kennelijk niet gelukt, en hoe merk je het dan dat er een poging is geweest? Het lijkt mij wel erg breed. Er zijn heel veel vormen van bedrog mogelijk met creditcards, van de ober in het restaurant die je card even mee naar achteren neemt tot een marktplaatsverkoper die een baksteen stuurt ipv de beloofde camera. Daar kan de bank niet altijd wat aan doen. Phishing 18% en pinpas laten opsturen 14%, dan blijven er nog 68% andere manieren over, kennelijk verdeeld over minstens 5 andere groepen. Ben wel benieuwd wat dan allemaal. Je kunt je bankrekening ook prima controleren via een app, dus weinig excuus waarom je dat niet dagelijks kan doen. Ja ik weet het, er zijn mensen die nog alles op papier doen. Maar die zullen ook weer niet zo snel in Phishing trappen...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha