Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2016, 10:16 door Anoniem

Banken hebben een zorgplicht, al die randvoorwaarden om de rechtspositie van de bank te verbeteren zijn juridisch twijfelachtig en dat weten de banken zelf ook. Allemaal een tour du force ter intimidatie ... net zoals die veilig internetten-richtlijnen van ze. Of van die eenzijdige e-mailhandtekeningen die je sommeren mail te verwijderen die niet voor jou bedoeld zou zijn (= niet bankspecifiek, slechts een voorbeeld). En gebruik rustig WinXP; doet de bank ook met haar geldautomaten. Echter, 90% van de pasfraude is gevolg van e-mail- of telefoonphishing aanvallen en als een consument z'n pincode weggeeft, is dat natuurlijk wel een beetje dom.En geloof best dat sommige sloebers valse claims indienen en dat de bank je daarom eerder als een verdachte behandelen dan als slachtoffer.Begin maar met aangifte doen; sta je altijd sterker.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha