Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2016, 20:36 door karma4

Door Anoniem:Ik zie een excessieve focus op _nog_ sterkere passwords (cq alle audit-aandacht daarop richten) als een verkeerde prioriteit . En typisch ook indicatie van beperkt begrip van security . Eens met je. Voor websites ben ik toch al wantrouwend over de security. - Een webshop (app) van een starter zal een hoog doe het zelf gehalte hebben. Het doel is verkoop winst maken. Klaag je bij de bouwer/maker/ondernemer dan komt het bij een prioriteitslijstje ergens achteraan. Wat je daar moet met sterke passwords snap ik niet. Ik koop (of niet) daarna gaat na levering/garantie de noodzaak om iets vast te houden weg. - Heb je met de website (app) van een groot bedrijf/organisatie met een meer permanent karakter dan zijn de beheer bouwer en de verantwoordelijke geheel gescheiden. De beheerder heeft een opgedragen beperkt aantal taken en kan/mag verder weinig. Je moet een ander kanaal in om je klacht ergens neer te leggen. De heldesk (geoutsourced b.v. naar India) is voor simpele vragen/antwoorden. Daar kom ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha