Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2016, 14:43 door Anoniem

Door Anoniem: Zeer slechte zaak van ASUS. Mijn persoonlijke ervaringen met ASUS zijn ook zeer onaangenaam. Productondersteuning is echt om te janken. Vrij recentlijk 2500 euro aan een monitor en grafische kaart uitgegeven. De bijgeleverde monitor kabel zorgde voor problemen omdat deze niet DP1.2. certified was. Kosten proberen te verhalen maar tevergeefs. De gratis (1-jaar) X-split licentie bij de grafische kaart kon ik niet verzilveren omdat er een speciale code nodig was (die op het PCI-bracket staat en deze niet kon zien (alleen wanneer ik de grafische keert zou loskoppelen). Dit was niet duidelijk vermeldt in de handleiding of op de doos. Ik ga niet met alle risico's van dien de grafische kaart weer uitbouwen puur voor een code. Via de Nederlandse ASUS-support geprobeerd om alsnog een x-split code te krijgen, maar ook daar geen medewerking. Op verzoek toen mijn melding laten escalleren naar het management maar tot op heden helemaal niets meer van ASUS vernomen. Daar leg je dan zoveel geld neer. Ik deel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha