Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2016, 13:17 door Anoniem

Door Anoniem: De banken wilden dat wij contactloos gingen betalen. We hebben, als consument, nooit vooraf een keuze gehad. Als het misgaat, dan mag de bank opdraaien voor het geleden verlies. Op het moment dat ik voor het eerst hoorde over contactloos betalen riep ik al: "Oh, dan kun je erop wachten totdat er apparaatjes zijn die de chip van de bankpas kunnen klonen. En ja hoor, ik heb gelijk gekregen. Net als meerdere voorspellingen op tech-gebied. Misschien moet ik mezelf maar aanbieden als adviseur. Het wordt (voor mij althans) allemaal wel érg voorspelbaar.... :-) En dan blijft technologie stil staan met jou als adviseur, het risico is 50 euro en het risico voor een skimmer is enorm groot. Als je even draait en je raakt die persoon of je word gezien dan ben je de sjaak en kan je de bak in, Daarnaast wordt je als particulier verzekert tegen dit soort knullige fraude. Trouwens, je kan nog steeds met contat/pin overal betalen, het is geen must en veel zaken accepteren ook nog cash hoewel de meeste het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha