Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2016, 13:40 door Anoniem

Door Anoniem: Door johanw: Dat had iedereen al voorspeld, maar de banken wilden natuurlijk weer niet luisteren. Welkom in de 'iedereen doet alles fout - en ik kan daar lekker over zeuren' cultuur. Het contactloze betalen is een verrijking van het betalingsverkeer. Fraude hoort bij elke vorm van betalen. Ook pinpassen zonder contactloos werden gekopieerd. De huidige chip zal uiteindelijk ook eens gekraakt worden en daarna weer gekopieerd. De banken hebben dit risico wel degelijk onderkend en dit meegenomen in hun afwegingen. Klantvriendelijkheid won. Ja het is een verrijking, maar kan me het 'gezeur' ook wel goed voorstellen. Heb eind vorig jaar ook een pas ontvangen van de ABN Amro, toen waren de misbruik mogelijkheden ook al bekend. Waarom geeft de bank niet met elke nieuwe bankpas zo'n hoesje mee waarmee dit soort misbruik voorkomen kan worden? Waarom niet dat ene stukje extra service om een hoop problemen te voorkomen. Meegenomen in hun afweging en de klantvriendelijkheid won?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha