Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2016, 14:03 door Anoniem

Door Anoniem: Door johanw: Dat had iedereen al voorspeld, maar de banken wilden natuurlijk weer niet luisteren. Welkom in de 'iedereen doet alles fout - en ik kan daar lekker over zeuren' cultuur. Het contactloze betalen is een verrijking van het betalingsverkeer. Fraude hoort bij elke vorm van betalen. Ook pinpassen zonder contactloos werden gekopieerd. De huidige chip zal uiteindelijk ook eens gekraakt worden en daarna weer gekopieerd. De banken hebben dit risico wel degelijk onderkend en dit meegenomen in hun afwegingen. Klantvriendelijkheid won. Nu moeten alle klanten van een bank deze fraude mee vergoeden, ik vind dat slimme mensen zoals Jij het maar zelf moeten vergoeden, Hoe dom kun je zijn en wat je schrijft "fraude hoort bij elke vorm van betalen." Is gewoon onzin.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha