Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2016, 14:45 door Anoniem

Door Anoniem: Door johanw: Dat had iedereen al voorspeld, maar de banken wilden natuurlijk weer niet luisteren. Welkom in de 'iedereen doet alles fout - en ik kan daar lekker over zeuren' cultuur. Het contactloze betalen is een verrijking van het betalingsverkeer. Fraude hoort bij elke vorm van betalen. Ook pinpassen zonder contactloos werden gekopieerd. De huidige chip zal uiteindelijk ook eens gekraakt worden en daarna weer gekopieerd. De banken hebben dit risico wel degelijk onderkend en dit meegenomen in hun afwegingen. Klantvriendelijkheid won. Goede Reactie! En vergeet niet het aantal keren dat je NIET je pincode hoeft in te typen en dat iemand dus ook NIET je pincode kan afkijken (shouldersurfing). Waarschijnlijk compenseert dat in mogelijke schade al voldoende om deze vorm van betalen in te voeren. Dan hebben we het nog niet over emotionele schade van zakkenrollers en overvallers. Lees eens de uitleg bij de ABN AMRO (contactloos betalen), helder omschreven en een bewuste keuze. Geen interesse ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha