Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2016, 16:41 door Anoniem

Door Aha: Ik vind het treurig dat het minimaal bijna zes maanden duurt voor Apple een FirmWare update uitbrengt naar aanleiding van de ontdekking van dit lek - gesteld dat het ook tezelfdertijd is gemeld aan Apple. Misschien laten zij daarin meespelen de gelukkig nog wel geringere bedreigingen als voor Windows, maar ik vind het vanuit dat zichtpunt echt helemaal niet goed te praten! Wat is het? Nonchalance, zo van: "zo'n vaart zal het niet lopen?" Dank u wel Apple voor de 'geruststelling'....maar zo kan dat toch ècht niet meer in de digitale wereld waar het aantal dreigingen op dagelijkse basis enorm is. Voorbeeld: Off Topic, maar toch, vanochtend alweer een Phish van 'de KPN' in mijn mailbox. Snap de frustratie, maar is door ons 'aan de buitenkant' niet te bepalen. Alle grote IT-spelers zijn echt wel doordrongen van het belang van het fixen van dit soort issues. Maar ze moeten allemaal prioriteren, er zijn (veel) meer kwetsbaarheden dan ze redelijkerwijs gezien kunnen fixen, dus wordt gewerkt aan die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha