Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2016, 10:37 door Anoniem

Hoe komt het toch dat zoveel bedrijven nooit eens in staat zijn om diensten zonder neveneffecten te bieden? Ik wil best een e-mail ontvangen als ik vergeten ben uit te checken, maar de keuze om op reisgedrag gebaseerde aanbiedingen te ontvangen wil ik los daarvan kunnen maken. Dat klantvriendelijkheid zonder meteen een big data-shotje te moeten scoren voor een bedrijf ook de moeite waard is (blije klanten komen tenslotte graag terug) lijkt buiten hun bevattingsvermogen te vallen. Het heeft iets dwangmatigs, big data is een soort verslaving, zo lijkt het. In plaats van dat individuele OV-bedrijven dit soort dingen doen zou ik het veel zuiverder vinden om het bij Translink onder te brengen. Die registreren hoe dan ook alle transacties die met OV-chipkaarten worden gedaan en hoeven geen extra data te registreren om al een hoop goeds te kunnen doen: • Als iemand ergens uitstapt zonder uit te checken en vervolgens weer incheckt voor een andere bus of trein weet je dat iemand daar moet zijn uitgestapt. Dan kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha