Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2016, 00:26 door [Account Verwijderd]

Wat een hobbyisme. Dagelijks heb ik te maken met een inbraakmeldsysteem (Honywell-Galaxy) dat hoewel maar gebruik maakt van een 4-cijferige Pincode, een aspirant boosdoener die bijvoorbeeld driftig staat te gokken met cijfertjes al wel gedetecteerd heeft staan en na twintig seconden een doormelding via separate speciaal voor dit doel aangelegde ISDN zendt terwijl een interne 112dbA sirene van 6000hz. je de oren van de kop scheurt. De meldcentrale gaat dan bellen en als er niet wordt opgenomen of degene die het telefoontje beantwoordt geen afmelding kan geven op uniek meldcentrale ID nummer + uiteraard een andere Pincode dan die welke voor het bedieningspaneel, vindt doormelding naar de opvolging plaats en gaat - in ons geval - de politie rijden. In deze hele procedure komt geen greintje internet te pas laat staan - evident - VOIP. Als je woning + inboedel zoveel waarde vertegenwoordigt dat een alarm systeem gerechtvaardigd is moet je kiezen voor iets vergelijkbaars als bovenstaand. Anders kun je beter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha