Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2016, 11:40 door Anoniem

"Het OV-chipkaartsysteem is het enige betaalsysteem in dit land waar je twee keer met betalen bezig bent. Bij inchecken en bij uitchecken. Dit is niet intuitief en resulteert in jaarlijks vele miljoenen aan vergeten-checkout-geld. Straks krijgen we reizen via de bankpas of de mobiele telefoon. Ook die systemen zijn niet gratis. Als je bekijkt welke hoeveelheid aan tijd, geld en moeite we stoppen in de mogelijkheid om een simpel bus- of treinritje te kunnen maken, dan vraag ik me serieus af waar we mee bezig zijn." Hoe had dit anders gemoeten dan? Bij het oude systeem betaal je 1 keer aan het begin, maar daar staat een heel lastige user-interface tegenover: je moet aan het begin van de reis aangeven waar je reis heen gaat. Dat maakte grote automaten nodig met allerlei knoppen (later vervangen door touch screen), een probleem wat je niet hebt als je in- en uitchecked. Ook op de bus was dit probleem er: je moest de chauffeur vertellen waar je heen wilde of als je zelf stempelde moest je zelf het aantal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha