Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2016, 20:35 door Anoniem

Ik heb een vraag.Zelf ben ik niet zo technisch onderlegd wat betreft computers, maar ik kreeg vanavond een mail van KPN " uw factuur".Ik wist dat dit een pishingmail is en zeer zeker niet van de KPN zelf afkomstig is ( ik ben geeneens klant daar), en normaal gesproken gooi ik deze mail meteen weg. Als emailprogramma gebruik ik " Thunderbird" , en deze is zo ingesteld dat ik moet dubbelklikken op de binnengekomen mail om deze te lezen; bij een enkele klik wordt het onderwerp en afzender blauw gemaakt, en dan je deze bijv. deleten. Nu wilde ik deze mail doorsturen naar de fraudehelpdesk, en klikte met mijn rechtemuisknop op "doorsturen" .Ik plotseling zag ik, doordat ik deze mail wilde doorsturen, dat Thunderbird deze mail ( maar niet de bijlage) had geopend, waardoor ik kon lezen dat er een bepaald bedrag van in de honderden euro's, openstond,en kon raadplegen op bijgesloten factuur. Factuur heb ik uiteraard niet geopend, meteen gestopt en deze mail weggegooid. Mijn vraag is nu ( heb het al eens eerder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha