Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-07-2016, 21:58 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "Het OV-chipkaartsysteem is het enige betaalsysteem in dit land waar je twee keer met betalen bezig bent. Bij inchecken en bij uitchecken. Dit is niet intuitief en resulteert in jaarlijks vele miljoenen aan vergeten-checkout-geld. Straks krijgen we reizen via de bankpas of de mobiele telefoon. Ook die systemen zijn niet gratis. Als je bekijkt welke hoeveelheid aan tijd, geld en moeite we stoppen in de mogelijkheid om een simpel bus- of treinritje te kunnen maken, dan vraag ik me serieus af waar we mee bezig zijn." Andere Anoniem reageert: (...) Door het in- en uitcheck systeem, wat overigens in andere landen al jaren gangbaar is, zelfs al voor de invoering van electronisch betalen, was dit probleem in een keer opgelost. (...) Dat het allemaal anders gekund zou hebben dat is niet alleen achteraf kletsen maar ook vaak niet waar. Toen het systeem ontworpen en uitgerold werd waren er helemaal nog geen smartphones en was het nog geen optie om alle terminals altijd online te laten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha