Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2016, 16:10 door Anoniem

We hebben een "maatregel" te pakken van 5% gekort op de WW uitkering * een maand, omdat wij niet gereageerd hadden op een bericht in de Werkmap. We = mij ex collega die digibeet is en taal zwakte heeft en ik waar hij afhankelijk van is om in te loggen; Regelmatig inloggen: Ja, om aan de volgende verplichtingen te voldoen. Voor sollicitatie doorgeven 1 keer per maand in de werkmap; en 1 keer in de maand om het inkomen door te geven op de UWV site. Bij vinden niet op dezelfde inlog dag plaats. Dat is afhankelijk wanneer de deadline nadert of wanneer je het inkomen kunt opgeven. Email: wordt wel gedurende de inlog sessie van bovenstaande ook gecheckt. Email account is speciaal aangemaakt om WW aan te vragen. Wordt anders niet gebruikt. Contact per telefoon voor mensen met digibeet en taal zwakte is veel logischer. Bericht uit werkmap UWV, is nimmer aangekomen in de prive emailaccount. Hoe bewijs je dat? Niks ontvangen is tenslotte Niks ontvangen. Blijft de vraag: Hoe vaak hadden wij ingelogd moeten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha