Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2016, 10:00 door Anoniem

Zonder ingelogd te zijn op de website van de ABN AMRO, krijg ik deze morgen plotseling een popup menu voorgeschoteld, waarin mij wordt gemeld dat er een update is voor de e-dentifier2 software, en de keuze optie om dat wel of niet te doen. Uiteraard heb ik de optie "nee". ingetoets. Natuurlijk heb ik het aan de Bank gemeld, en wacht hun antwoord af, maar buiten dat om, is het toch vragen om problemen, als dit zonder dat je bij de bank ben ingelogd mogelijk is. Het kan zijn, dat als ik de optie "ja" zou hebben gekozen ik alsnog zal moeten inloggen bij de bank, om de software update te kunnen ontvangen, maar het oogt zo amateuristisch. Dit is immers waar iedereen voor waarschuwt, een popup menu met een door iedereen te kopiëren logo, die zich als afzender van de Bank voordoet, en je vraagt om te mogen updaten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha