Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2016, 12:00 door Anoniem

Bij ABN AMRO kun je inloggen op basis van rekeningnummer + pasnummer + 5 cijferige inlogcode. Dan krijg je beperkte functionaliteit, net als bij hun mobiele apps. Of je kunt je inloggen met een e.dentifier of e.dentifier 2. Dit zijn apparaatjes waar je de bankpas in moet stoppen en waar je de pincode op moet ingeven. Dat is veiliger en je hebt dan toegang tot alle functies. Het gaat om de e.dentifier2. Dit is een apparaatje dat je vrijwillig kunt aansluiten via USB op een Windows of Mac computer. Doe je dat niet, dan moet je nummers overtypen van je scherm op de e.dentifier2 en andersom. Sluit je hem aan via USB, dan gaat dit sneller want dan wordt de informatie geautomatiseerd uitgewisseld. Je moet de e.dentifier2 software installeren op je computer en dat heeft de poster dan ooit ongetwijfeld gedaan. Daardoor kan de updatemelding nu ook verschijnen zonder ingelogd te zijn op de website. Maar ik heb vandaag ook de update geïnstalleerd. Hij lijkt legitiem, maar de user experience is alles behalve ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha