Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2016, 15:06 door Anoniem

Om met de e-dentifier2 te kunnen internetbankieren door middel van de USB aansluiting moet je wel degelijk de software daarvoor op de PC zetten. Het gemak van deze manier van bankieren, is dat je bij elke transactie maar één keer de pincode hoeft in te toetsen. (zie ook Anoniem 14:06) Echter het gaat hier om de wijze waarop de bank meent dat een software update aan de gebruiker meent te mogen aanbieden. De gebruiker surft op het internet, en sluit de browser af, en daar staat plotseling een popup met de mededeling, dat er een software update is voor de e-dentifier2. Vanmorgen de bank gevraagd om een verduidelijking, maar die is nog niet binnen. Ik neem aan, dat als ik als gebruiker de "ja" optie aanklikt, ik met het inlogscherm van de bank wordt verbonden, want anders is het wel heel erg vragen om moeilijkheden. Daarbij kan ik mij niet herinneren dat deze manier van updaten ooit eerder op deze manier is aangeboren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha