Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2016, 19:43 door Anoniem

Beetje ondoordacht. Men kan beter uitgaan van dat als er een kwetsbaarheid in de software zit, de softwareleverancier een vastgestelde termijn de tijd krijgt om een patch aan te bieden. Gaat dit niet binnen de vastgestelde termijn, dán pas kan men actie ondernemen tegen de leverancier. Het gaat wat ver om van huis uit te gaan dat softwarefouten en kwetsbaarheden op die manier afgestraft worden. Foutloze software maken is onmogelijk, laat staan waterdichte software. En hoe ga je gesloten software auditten dan als je geen toegang hebt tot de broncode? Wordt lastig. Maar repareren hoort een standaard onderdeel te worden van de serviceverlening. Binnen een vastgestelde tijdspanne worden de patches kosteloos geleverd, na een bepaalde periode betaal je voor extra ondersteuning. Inderdaad: zoals het nu gaat met garantiebepalingen. Zo moeilijk hoeft het toch allemaal niet te zijn?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha