Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2016, 15:55 door Anoniem

19:25 door Anoniem: Conclusie van het geheel aan info, er blijft dus nog wat te doen voor de IT afdelingen bij Verizon en de ABN AMRO. Graag verneem ik reacties of hier echt narigheid dreigt. Het probleem is dat 127.0.0.1 geen normaal webadres is, en DNS resolve van "beconloopback.nl" is nou juist 127.0.0.1! De vraag is dan ook waar 127.0.0.1 op de door jou geraadpleegde SSL-testserver verbinding mee maakte. Met zichzelf?... Of bestaat er stiekem toch ook een webserver op internet die achter dit IP-adres schuilgaat? Het lijkt me niet direct aannemelijk. Ik kan maar 1 mogelijkheid bedenken hoe 127.0.0.1 misschien toch naar een server op het internet zou kunnen verwijzen, en dat is als het normale local-loopback mechanisme onklaar wordt gemaakt (door extra software die daarvoor zorgt?...) Dan nog is het de vraag of een echte webserver op het internet die luistert naar IP adres 127.0.0.1 wel op internet wordt geaccepteerd. Dit zou ik zo vreemd vinden, dat ik het nauwelijks kan geloven. Vooralsnog vind ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha