Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2016, 20:36 door Anoniem

Aan iedereen die deze e-mail geloofwaardig vond: Een pakketdienst/transportbedrijf komt aan je deur. Is een berichtje in je brievenbus dan niet veel voor de hand liggender dan een een e-mailadres? Het bezorgadres kennen ze altijd, dat is het enige wat ze gegarandeerd voorhanden hebben, en op het moment dat bezorgen niet lukt staan ze toch al voor je deur. Als ze een tijdstip kunnen noemen in de e-mail, waarom verwijzen ze dan voor de details van de bestelling naar een bijlage? Waarom zie je de gegevens van de afzender en je eigen gegevens niet direct in de e-mail? Bedenk dat als die bijlage kwaadaardig is ze je zo kunnen bewegen om iets onveiligs te doen vóórdat je kan verifiëren of het klopt. Dat op zich moet alarmbellen doen afgaan, zeker als je de afzender niet kent. En hoe zou een transporteur aan je e-mailadres moeten komen? Als jij iets besteld hebt bij een webwinkel mag die niet zomaar je e-mailadres aan een derde doorgeven. De bezorgdienst heeft het niet nodig om te kunnen bezorgen en hoort het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha