Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2016, 22:16 door Briolet

Maar het bewijs is volgens mij iets makkelijker: vrijwel elk formulier zegt na insturen iets van "Dank u, uw bericht is ontvangen en wij reageren binnen X werkdagen" Behalve als deze melding via een lokaal JavaScript gegenereerd wordt wat wel het versturen monitort, maar niet de daadwerkelijke ontvangst. Ik kan mij het eerste jaar van digitale belastingaangifte vennootschapbelasting nog herinneren. Dat ging toen via Adobe Reader. Het programma melde steeds dat de belastingdienst mijn aangifte ontvangen had. (Daar had ik ook een screenshot van). Echter, de belastingdienst gaf aan dat de aangifte pas geldig was als ik een bevestigingsmail kreeg. En die mail kwam er nooit. Ik heb de aangifte over een paar week meerdere keren ingestuurd. Elke keer de bevestiging van het aangifte-programma maar nooit de mail van de belastingdienst zelf. Op een schriftelijke vraag hierover heb ik nooit antwoord gekregen en een half jaar later kreeg ik de vraag waar mijn aangifte bleef. Gelukkig waren ze daar wel coulant omdat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha