Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2016, 08:40 door Anoniem

Voor mijn banken/cc card heb ik ieder een specifiek eigen e-mail alias opgegeven. Als ik toch een e-mail van hun of van een 'visser' op mijn publieke e-mail adres ontvang, dan forward ik dat gelijk naar betreffend genoemde bank of cc company met het uitdrukkelijke verzoek hun uitgaande e-mail naar mijn publieke adres dan digitaal te tekenen met een correct verifieerbare signature of alleen maar naar het door mij alleen voor hun speciaal aangemaakte en aan hun opgeven e-mail alias te sturen. Betreffende organisatie krijgt van mij wel een telefoontje erachter aan met de vraag of ze mijn e-mail hebben gehad en met de vraag wat nu hun verifieerbare public digital signature is en waar ik die op hun 'secure website' kan verifieren. Meestal hebben ze die 'public digital signature' dus niet eens, en dan krijgen ze van mij de gelijk de opmerking hoe ik hun security streven nu serieus kan nemen als ze na al die jaren nog steeds niet eens de gratis maar wel heel basale manier van proof of authentiteit in hun e-mail ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha