Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2016, 10:47 door Anoniem

Wat de pomphouders betreft, in feite automatiseren zijn dus wat met de 'hand' ook kan. Je kunt prima een kenteken aflezen, in de ovi.rdw.nl database opzoeken, en kijken of de auto overeen komt met het kenteken. Ik denk dan ook dat er weinig mis is met deze procedure. Echter, als zij deze gegevens ook gaan opslaan voor langere tijd. Bijvoorbeeld marketingdoeleinden, of bijvoorbeeld duidelijk het kenteken/auto en de bestuurder full-hd in beeld hebben en daar een database van aanleggen, dan lijkt me dat weer (veel) te ver gaan. Helaas maakt deze verregaande automatisering dat wel mogelijk, en is dus een slippery slope. Daarnaast roep ik het al jaren dat pomphouders boter op hun hoofd hebben. Gewoon een kwestie van (ook op de snelweg) pinnen bij de pomp introduceren, of naar Amerikaans model eerst vooruit betalen binnen alvorens je kunt tanken. Nu worden er allerlei trukendozen open getrokken en dure en privacyschendende investeringen gedaan om een (zeer klein) aantal benzinedieven te pakken. Dat kun je toch ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha