Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-07-2016, 18:49 door Anoniem

Ik beschik over meerdere computers. De update uitgevoerd op mijn werklaptop. Kan ik in eens NIET meer via Usb inloggen behalve in IE. (W10) Op mijn andere laptop (prive) geen update gedaan, en daar werkt het wel met Usb in alle browsers die ik gebruik. De bank meerdere malen gebeld. Ze denken werkelijk dat ze alleen idioten aan de telefoon krijgen. Ik heb 3x gebeld. De eerste zei, uw browser is 64bit en dat ondersteunen wij niet. De 2e zei : herinstalleer de 32bit versie van Windows 10 ipv de 64bit (dat is pas een idioot) De 3e zei het ligt nooit aan ons ,maar altijd aan de klant zelf, zojuist nog iemand gehad met gelijk probleem en was binnen een paar tellen klaar meende een medewerker. Dus ik zeg... Kom maar op vertel het maar... eindconclusie, Abn sucks en ze lu.len maar wat in de ruimte. Het werkt niet in Firefox,Chrome,Safari,Edge etc etc. En het enige wat de bank zegt, dat ligt aan uw browsers, en heeft u de oude cookies al verwijderd....... Pfffff ik ga slapen, ben doodmoe van die slappe verhalen. Ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha