Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-07-2016, 16:17 door Anoniem

Door Anoniem: Met de door John West beschreven KB-bestanden lukte me het niet om het upgraden van mijn systeem weer aan de praat te krijgen. Uiteindelijk lukte het me door eerst KB3161664 te installeren en daarna de cumulatieve upgrade KB3125574. Dit heb ik ook gebruikt om het upgraden bij twee andere systemen weer werkende te krijgen. Bij een Core2 Duo systeem van mijn ouders nam het wel een hoop tijd in beslag, dat systeem had al een maand of drie geen updates meer geïnstalleerd. Beste Anoniem, zou je kunnen vertellen hoe je uiteindelijk de computer met Core2 Duo hebt kunnen updaten? Zit met hetzelfde probleem. Vanwege verblijf elders computers enkele maanden niet geupdate. Na terugkomst installeerden Apple en Android zonder problemen de updates. Windows 7 liet (en laat) het tot dusver afweten. En dan te bedenken dat van alle kanten wordt benadrukt dat het noodzakelijk is dat je je software zo actueel mogelijk houdt. Microsof geeft echter niet thuis als het om Windows 7 gaat. Ik hoor graag de oplossing. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha