Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2016, 08:15 door Anoniem

Ja, spam is spam. Ofwel alle ongevraagd toegezonden rotzooi, of je het nu op naam zet of niet. In feite stuur je dus een huis-aan-huisje. Je kent me namelijk niet. Dus in plaats van 'aan de bewoner' heet het 'aan de gebruiker van dit mailadres'. Omdat nee-nee stickers niet passen op een elektronische postbus kun je het daarmee niet oplossen. En verder is het gewoon heel simpel. In het beste geval kun je het vergelijken met cold-calling. Daar is gewoon goed onderzoek voor - dat levert een succespercentage van 1-3% op. Je mag er vanuit gaan dat cold-mailing een nog aanzienlijk lager %age succes heeft wegens het gebrek aan persoonlijk contact (daar heb ik even geen cijfers voor). Dus laten we zeggen 0,5% (en das nog hoog - ongerichte spam% ligt ver onder een promille). Ofwel 200 onderzoekjes voor 1 betalende klant. Wil je een onderzoekje doen wat daadwerkelijk iets oplevert (een potentiele meerwaarde bied - een poortscan is dat niet) zodat je wat te bieden hebt hoe lang ben je dan bezig? Ik denk dat het als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha