Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2016, 17:52 door Erik van Straten

02-08-2016, 11:21 door Anoniem: Ik ben de MailPlus deliverability persoon (verantwoordelijk voor die mail eerder). Hartstikke bedankt voor jouw reactie! 02-08-2016, 11:21 door Anoniem: De reden van de tweede DKIM signature is dat wij op die basis feedback krijgen van diverse providers zoals Yahoo over reputatie, spam-metrieken, klachten en dergelijke. Ah, daarom dus! 02-08-2016, 11:21 door Anoniem: Verder adviseren we tegenwoordig vaak ~all in het SPF record dat bij DMARC gaat. Maar dat is aan de klant om daar een keuze in te maken. Doordat er allerlei verschillende keuzes worden gemaakt, ontstaat wel een onvoorspelbaar landschap - met alle potentiële problemen van dien. 02-08-2016, 11:21 door Anoniem: We hebben ook cijfers over de problemen/bounces bij forwarden. Dat is eigenlijk verwaarloosbaar klein. Als klanten geen DMARC gebruiken dan hebben we een -all policy en daar komen nauwelijks bounces op binnen (1% van de 0.3% bounces). Dat is vaak op te lossen door de laatste partij de mail op te laten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha