Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2016, 10:34 door Anoniem

Op zich heeft ie natuurlijk wel een punt maar de praktijk zal toch anders zijn. Ik ben op dit moment zelf via AirBnB in het buitenland en heb de vorige woning die op zich prima was verlaten juist vanwege het feit dat ik geen mogelijkheid had om de router eens te resetten. Als alles werkte had ik mooi een 50/50 verbinding maar binnen een of twee dagen ging de router onderuit en moest ik via SMS en mail de beheerder zover krijgen om de router weer te resetten. Uiteindelijk had ik in de week ca. 1 dag werkend internet. Nu in het andere huis staat de router waar ik er bij kan en kan ik in voorkomende gevallen zonder hulp de router resetten. Mensen die vaker reizen hebben vaak ook een travel router waarmee je een en ander ook voor jezelf kan beveiligen. Een meer practische oplossing voor de verhuurder zou zijn een router eenmaal netjes inrichten, daar een image van maken en telkens als je de woning opnieuw verhuurd (ahw met de schoonmaak die ook vaak toch gedaan wordt) ook even die image weer over de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha