Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2016, 16:07 door [Account Verwijderd]

Door Erik van Straten: 05-08-2016, 13:01 door Anoniem: Er is een antwoord: Versleutel al je dataverkeer. Begin met het installeren van HTTPS-Everywhere in de browser. Voeg toe: HSTS, DNSSEC, een beetje roeren en Ziggo staat buitenspel. Het antwoord is incompleet want je vergeet e-mail. Als je een @ziggo.nl (of @upc.nl etc.) e-mail adres hebt, of als je zelf helemaal niets met Ziggo hebt maar e-mail stuurt naar een @ziggo.nl (of @upc.nl etc.) e-mail adres, of naar een willekeurig e-mail adres waarbij jouw e-mail wordt doorgestuurd (automatisch of handmatig, meestal zonder dat jij dat weet) naar een @ziggo.nl (of @upc.nl etc.) e-mail adres, kan Ziggo jouw e-mail lezen. Nb. zelfs als je jouw e-mail zou versleutelen met PGP/GPG of S/MIME (wat bijna niemand doet) kan een ontvanger jouw e-mail onversleuteld doorsturen naar een @ziggo.nl (of @upc.nl etc.) e-mail adres, en kan Ziggo jouw e-mail lezen. Oh, maar wat jij beschrijft is sowieso van toepassing (helaas). Al stuur je het versleuteld en komt het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha