Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-08-2016, 12:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Werkt er bij XS4ALL een incompetente privacy officer of heeft het management van de provider bezwaren van tafel geschoven? Wat moet je, als privacy- en/of security officer, eigenlijk doen als het management jouw bezwaren van tafel veegt? Zoals elk dilemma: of je er bij neerleggen en hun het laten ondertekenen (kunnen zij de pers gaan voorlichten en evt boetes/sancties krijgen) OF ergens anders je heil zoeken. Dat laatste is niet zo gek, er zijn tig bedrijven die wel competente security mensen zoeken dus (goed) werk zat. Xs4all is gewoon een zakelijke onderneming die er baat bij hebben om geld te verdienen en niet je het meest veilige of privacy beschermende netwerk te verlenen. Hun kosten zijn hoger dan elke andere provider en die gratis AV geeft ook elke ISP nu wel weg. Vroeger was dat anders gesteld en waren ze baanbrekend en innovatief, nu vooral duur en traag en blijkbaar ook nalatig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha