Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-08-2016, 23:25 door Anoniem

Door Anoniem: Het OV gebeuren mist in elk geval twee belangrijke elementen, die het de gebruiker gemakkelijker zou maken. 1. Het ontbreken van een kleine mobiele kaartlezer, waarmee de klant zelf kan zien, of hij heeft ingecheckt c.q. uitgecheckt, en het saldo. 2. Het door achtergrondgeluid niet kunnen horen of er in of uitgecheckt is, en door de slechte weergave van het beeldscherm van de in en uitcheckdisplay. Het mantra van het contante geld, dat neem ik niet eens meer serieus. Nee hoor geen twee, maar eentje. Terug naar het papieren kaartje dat is cashen voor het spoor. Maar daar zijn ze echt te stom voor, want het moet digitaal. Waarom? Omdat het kan zullen we maar zeggen, en dit maal echt voor de grap. Maar of ze daar echt goed over hebben nagedacht betwijfel ik echt tenzeerste.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha