Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2016, 15:38 door Anoniem

Wat betreft het stilzwijgend re-activeren van contactloos betalen bij de 1NG kan ik (en namens mijn vriend) bevestigen. Sinds wij enkele jaren geleden onze 'new and improved' nieuwe ING pas toegestuurd kregen hebben wij beide die 'service' meteen laten uitzetten. Dit hebben we de volgende dag gecontroleerd en het stond uit (uiteraard werkt de chip op je pas gewoon continue, echter de bank authoriseert dan niet de ngc-betaling). Binnen een maand stond het plotseling weer aan bij ons beiden! Toen we verhaal hierover haalden kregen we telefonisch (na aandringen en veel doorverbinden) de volgende (door mij opgeschoonde) krankjorem reactie : "mensen weten niet wat goed voor ze is dus we draaien zo nu en dan een globaal opt-inscript, er is dus geen fout/bug in het systeem zoals jullie vrezen". Bij mij is nu in de afgelopen jaren 2x het contactloos betalen stilzwijgend ge-reactiveerd, bij mijn vriend 3x (bij vervangende pas op bestaande/onveranderde rekening). Bij een vriendin van mij die hier ook actief op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha