Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-09-2016, 11:47 door Anoniem

Geachte, via marktplaats kocht ik particulier op 1 Juni 2016 een nieuwe Samsung Galaxy S7 edge gold aan 570€ welk ik via Internationale overschrijving betaalde, de verkoper, eveneens particulier, heeft deze op 6 Juni 2016 via PostNl naar mijn adres in België verstuurd en daarna is het pakket door Primera of PostNl ontvreemd of verloren maar ik heb het pakket nooit ontvangen en het is ook niet naar de afzender geretourneerd! Via verschillende moeizame mail en Twitter berichten kreeg ik van PostNl steeds te horen dat ik maar contact moest opnemen met de afzender, uiteindelijk heb ik bij de Nederlandse politie klacht neergelegd tegen de afzender wegens oplichting. Nu kreeg ik verleden week een mail van de afzender met een forward van PostNl waarin PostNl zich verontschuldigde voor het late antwoord op de verzender zijn onderzoek verzoek met de vraag of hij nogmaals alle gegevens wilde doorgeven, hij kreeg hierop antwoord dat tot hun spijt geen enkel spoor naar het pakket gevonden werd en dat ze enkel de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha