Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2016, 15:04 door Anoniem

Zelf heb ik de 'slimme' meter direct geweigerd, eerst bij eneco, vervolgens bij Stedin. De straling is fors, de privacy niet gewaarborgd en de kosten veel te hoog. Dit is mij komen te staan op een jarenlang traineertraject door eneco, waarbij eneco mijn meterstanden heeft geweigerd. Inmiddels de STADSVERWARMING OPGEZEGD - met behoud van boiler! Jazeker dit is mogelijk! Nadat ik de RECHTSZAAK die eneco tegen mij had aangespannen heb GEWONNEN, nu eindelijk verlost van het gedoe rond metertjes, maar bovenal de oncontroleerbare, veel te hoge eindafrekeningen voor verwarming. Natte vingerwerk door eneco, en afhankelijk van de competentie van medewerkers die zich over je nota ontfermen, en die mogelijk in de toekomst je verbruik kunnen 'aanpassen' omdat digitale systemen veel fraude gevoeliger zijn. Controle van jouw energieverbruik door derden op afstand, dat moet je niet willen. In een paar jaar zullen maatschappijen in staat zijn de kosten toe te spitsen op specifieke onderdelen van je energieverbruik, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha