Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-09-2016, 12:58 door Anoniem

Op 30-08 heb ik een e-mail gestuurd naar WhatsApp support met de vraag wat ze van plan zijn te doen met mijn nummer wat in de adressenlijst van mijn vrienden staat, aangezien ik geen WhatsApp gebruik en niemand toestemming geef om mijn nummer door te geven aan WhatsApp/de Facebook familie. Hier heb ik een ontvangstbevestiging voor gekregen ('We are here to help!') Op 01-09 heb ik een geautomatiseerde e-mail terug gekregen dat het hen speet dat ze niet op mijn e-mail hadden gereageerd en er werd naar hun FAQ verwezen. Als ik hier geen antwoord in kon vinden moest ik op de e-mail reageren en zouden ze, naar eigen zeggen, prioriteit geven aan mijn vraag. Natuurlijk vind je geen antwoorden in de FAQ dus ik heb op 02-09 gereageerd op deze e-mail. Uiteindelijk volgde er op 08-09 een reactie van de helpdesk. Blijkbaar worden vragen helemaal niet gelezen want er werd mij uitgelegd dat ik om WhatsApp te kunnen blijven gebruiken de voorwaarden moest accepteren - met of zonder het verbeteren van Facebook advertenties ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha