Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-04-2003, 13:52 door SirDice

Originally posted by Unregistered Real life scenario: Directeur marketing belt op: Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Helpdesk: Ok meneer, we zullen u een nieuwe per post opsturen. Directeur: Maar ik moet nu bij mijn bestanden want ik moet zo een presentatie geven. Helpdesk: Dat kan niet meneer, procedures. Directeur: Screw die procedures. Ik wil nu bij mijn bestanden anders sta je op straat. Helpdesk: Oh, ik dacht eigenlijk dat jij over marketing ging en niet over ICT. Degene die wel over ICT gaat heeft (dit) doorkiesnummer, bel hem, leg het uit en laat hem maar beslissen of we de procedure omzeilen. Directeur belt mijn directeur: Ik moet bij die bestanden want.... geld.... blah... blah... Mijn directeur belt mij: Reset jij even dat wachtwoord. Als je managers met grote bek hun zin moet gaan zitten geven, dan op de verantwoording van iemand anders :) Breek me de bek niet open over die stropdassen ;)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha