Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2016, 21:37 door Anoniem

ING Terreur Mijn bejaarde moeder heeft een "gewone" girorekening bij ING. Tegenwoordig moet voor enveloppen en overschrijvingskaarten ook betaald worden. Twee weken geleden deed ik voor mijn moeder een aantal acceptgiro's, die dus al ingevuld waren en waarbij alleen een handtekening vereist is, op de bus. Vandaag krijgt mijn moeder een dikke envelop van ING met daarin een hele stapel "Uitvalberichten". Geen enkele acceptgiro blijkt verwerkt. Tekst op het uitvalbericht: "U heeft ons een betalingsopdracht gestuurd. Helaas kunnen wij deze niet voor u verwerken door een technische fout, waarvan we de oorzaak nog niet hebben kunnen achterhalen. U kunt uw betaling doen op Mijn ING of met een Europese Overschrijvingskaart. Deze kunt u telefonisch aanvragen." Kortom, zij kunnen er niets van en of mijn moeder dat op haar kosten maar even voor de ING op wil lossen!! Sluit dan een aantal overschrijvingskaarten bij! De originelen zijn ook nog eens vernietigd door ING. Dus eerst vernietigen en dan alles mis ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha