Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2016, 09:47 door Anoniem

Door karma4: 1/ bewijzen verzamelen vastleggen. 2/ Ing aansprakelijk stellen 3/ bij geen voldoende oplossing escalatie Controlerende instanties Rechtshulp inschakelen In Nieuws, social media brengen. Langere termijn. Er bestaan ook nog banken die met u meedenken, de klant centraal stellen, als dienstverlener werken. Niet gangbaar bij de grootbanken Inderdaad olie op het vuur gooien en flink gaan protesteren, dat helpt! Ik snap je frustratie. Er gaan duidelijk een aantal dingen fout. Ik ben al van jongs af aan klant bij ING en ik kan je vertellen dat de klantenservice bij de ING top is geregeld. Ik zou ze dan ook opbellen en een klacht indienen. Zoals je beschrijft zijn er een aantal dingen gebeurd die onacceptabel zijn. Zij zijn verplicht om je klacht serieus te nemen en met een oplossing te komen. Ik weet het NIET zeker, maar het is goed mogelijk dat het mis is gegaan bij de handtekening. Ben je zelf gemachtigd om betalingen uit te voeren? Is je handtekening bekend bij ING onder het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha