Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2016, 01:10 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb sinds enkele weken hetzelfde probleem. Dan betreft het altijd klanten van ZIGGO die mij bellen. Als je dan het internationaal gecodeerde nummer terugbelt, krijg je de mededeling: 'Dit nummer is niet in gebruik'. En soms de ingesprektoon. Zelf klant van KPN, probleem daar gemeld, maar daar wisten ze nog van niks (?) Althans ik kreeg geen reactie die duidde op een mogelijke oplossing. Voeren de providers een 'oorlogje' met als gevolg verstoring van nummerweergave en onderling telefoonverkeer? Wel nee, gewoon een config foutje bij Ziggo. Ik gok dat ze een hoop aan het wijzigen zijn tgv van de integratie/overname Ziggo/UPC . Alleen zit dit soort config nogal diep in de apparatuur, en dan kan het even duren voordat het vanaf de helpdesk terecht komt bij een 3elijn/development engineer die het snapt en kan oplossen. De klacht kan het beste door de ziggo klant bij ziggo aangemeld worden. Liefst met bestemming erbij . De rewrite regels voor nummers zouden best provider-specific kunnen zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha