Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2016, 23:47 door Anoniem

Door Anoniem: Nee, want ik heb de idkaart direct betaald. Direct pinnen op het gemeente huis. Ja, dat is gebruikelijk dat je het paspoort vooraf moet betalen. Maar dat maakt hun niet minder verantwoordelijk voor het afleveren van het document bij jou thuis als dat de afspraak was. Zij zijn hun afspraak niet nagekomen, dus zij moeten het regelen. En nee, daarvoor hoef jij niet te betalen. Aangifte is gewijgerd wegens geen misdrijf! Dat klopt helemaal, want als je niet weet waar het gebleven is, hoe kun je dan weten of het al dan niet opzettelijk gestolen of verduisterd is onderweg naar jou toe? De Gemeente en Politie verwijzen naar elkaar Procedure is nu weer naar gemeente huis om nieuwe id aan te vragen en te betalen. PostNL gebeld 0,45 per min. maar de verzender mag alleen bezwaarmaken. Dat is vermoedelijk de gemeente en die zien mijn missende id kaart niet als een probleem. Ze kunnen een ons naar elkaar blijven wijzen, maar er is maar één partij waarmee jij zaken doet en dat is de gemeente. Jij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha