Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2016, 18:30 door Spiff has left the building

Door Anoniem, 16:50 uur: De vraag is dus, zijn de klachten van 4-5 jaar nog wel relevant? [...] [...] ik heb een vermoeden dat ze dit na 4-5 jaar toch wel opgelost hebben? Terechte vragen. Ik kan je er geen antwoord op geven. Acronis heeft de betreffende problemen gedurende een aantal versies genegeerd dan wel ontkend, dat gaf geen vertrouwen. Betrokken gebruikers hebben op een gegeven moment Acronis uit frustratie de rug toegekeerd. Daarmee stopte ook de rapportage door die betrokken gebruikers. Of Acronis de de betreffende problemen later heeft opgelost met de recentere versies, dat is daardoor oninzichtelijk. Er zijn jammer genoeg zelden rapportages te vinden die uiteenzetten dat een eerder probleem is opgelost, dat geldt ook in dit geval. Ik beschouw de eerdere geschiedenis ten minste als een waarschuwing die laat zien hoe Acronis omging met problemen en met betrokken gebruikers. Caveat emptor (zoals de Latinisten zeggen ;-)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha