Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2016, 09:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Aha: Zelf heb ik Ziggo voor TV/Radio, simpelste Internet, en VOIP en dat kost me ten hoogste € 40 per maand. Dat wil ik ook! Ik ben bij Ziggo € 50 per maand kwijt. Hoe doe je dat? Dit soort bedrijven werkt niet met vaste prijzen maar met historisch ontstane situaties en speciale aanbiedingen. Zelf heb ik alleen kabel van ziggo (iets van 18 euro p/m) en krijg ik regelmatig brieven dat ik voor 10 euro extra internet (25 Mbit/s) en vaste telefoon erbij krijg. Dat zou dus minder dan 30 euro totaal zijn. Ik verwacht echter dat als ik het nummer ga bellen in die brief, er een verkoper aan de lijn komt die me gaat verzekeren dat ik geen 25 maar 50, 100 of 200 MBit/s moet nemen om met de tijd mee te kunnen, en dat het dan flink duurder gaat worden. Volgens mij zit er zelfs op iedere Ziggo aansluiting standaard een heel traag internet (128 kbps oid), wat ze ook gebruiken als je bij hen een on-demand ontvanger koopt terwijl je geen internet van hen hebt. Dat ding communiceert daar dan mee.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha