Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2016, 17:10 door Anoniem

Zelf heb ik en houd ik de combinatie van (alleen) Ziggo Basis TV/Radio en XS4ALL internet en bellen via glasvezel. Waarom Ziggo TV? Omdat ik Ziggo altijd al had en we daarop een perfecte ontvangst hebben, zowel analoog als digitaal. Kan ik overal in huis radio luisteren of TV kijken, antenneversterkertje aan het begin en nette stopcontacten door het huis heen. Kom daar eens voor met digitale ontvangst: via glasvezel/modem/router moet je bij elk apparaat een aparte decoder neerzetten, ook voor het ontvangen van radio. Zou ik overgaan op zo'n digtale ontvangst dan zou ik ook nog eens alle bedrading moeten vervangen. Waarom XS4ALL internet en bellen? Omdat ik al 15 jaar tevreden klant ben. Voldoende snelheid voor mijn toepassingen en het werkt altijd. Ook sinds de glasvezel er ligt. Misschien werkt het bij Ziggo ook wel, maar ook dan moet ik de bedradingen door het huis wijzigen. En ik zou onherroepelijk de zeer bruikbare optie van XS4ALL bellen missen: het kunnen blokkeren van ongewenste telefoonnummers, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha