Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2016, 23:29 door Anoniem

Door Anoniem: Bij mij kwam ie van de SNS (op mijn aanvraag, batterijtje inderdaad leeg na ca 10 jaar). Maar die stuurden hem per koerier, waarvoor ik eerst een mail kreeg wie die koerier was en hoe hij er uit zag (pasfotootje erbij!) En bij die koerier moest ik me legitmeren, anders kreeg ik de identfier niet. Het kan dus ook anders! In elk geval over klagen bij de Triodos bank, als je dat niet doet blijft het in elk geval zo! Ik ook SNS, en na 2 keer zelf de batterij vervangen te hebben werkte die niet meer, dus nieuwe aanvragen.. Idd mail dat bezorger (geen foto of naam, van bedrijf of werknemer) hem kwam brengen op dag x. De "postbezorger" komt aan deur en "moet" mij ID inscannen. Ik: "Hell no". Bezorger weer vertrokken (incl apparaatje).. Klachten procedure opgestart, en geëist dat apparaat op lokale filiaal afgeleverd zou worden. 2 dagen later mijn apparaatje bij lokale filiaal opgehaald, wat er met klachten procedure is gebeurt..??? Geen idee.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha