Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-10-2016, 15:17 door [Account Verwijderd]

Dit sluwe gemanipuleer met domeinen/adressen was op een gegeven ogenblik wel te verwachten. Al lange tijd beschouw ik email van welk bedrijf of instelling dan ook voor de volle 100% als valse email. Àlle verzoeken tot actie van mij in zo'n mail via knoppen aanklikken classificeer ik zonder uitzondering als poging tot phishing of poging tot het plaatsen van malware (RansomWare) op mijn computer. Wat ik na ontvangst van zo'n mail doe? Betreffende email eerst in de prullenmand. Daarna ZELF inloggen bij de veronderstelde afzender voor verdere informatie, of als ik daar geen internetaccount heb: telefoneren. Desnoods schrijf ik zelfs een brief. (heb ik me voorgenomen) Als ik geen bevestigend antwoord krijg aangaande het bericht in de mail is deze dus definitief vals, waarna ik deze delete.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha