Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-10-2016, 22:11 door Anoniem

@TS: Ik zie het probleem niet zo, want jij merkt snel genoeg wanneer je de kastjes en/of codes niet ontvangt en daar dus melding van kan doen. Daarnaast, en waarschijnlijk het belangrijkst, is het de bank die er voor kiest het zo op te sturen en dus het risico neemt dat het een keer fout kan gaan... Overigens vind ik die 'identifiers' zoals bij deze bank en SNS/ASN maar niks. Bij al deze banken kun je die identifier niet gebruiken als two factor apparaat, met andere woorden het inloggen met alleen username/password blijft mogelijk. Net als bij de ING overigens. Het systeem van de Rabobank vind ik nog altijd het sterkst; je 'identifier' is je bankpas en je pincode, die je moet uitlezen met een universele reader die je dus ook kunt lenen van anderen. De nieuwste variant van de random reader vereist zelfs dat je bij de pc bent waar de betaling wordt gedaan, omdat je namelijk een unieke code van het scherm moet scannen. En ja, je kunt zelfs de batterijen verwisselen, iets wat je met die oude niet kon. Ik weet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha