Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-10-2016, 14:31 door Anoniem

Ik heb de indruk dat er mensen op m'n wifi verbinding meegluren,waarschijnlijk via een sniffer.Ik kan echter ook niet uitsluiten dat men in mijn wifi netwerk zijn binnengedrongen.Zo heb ik recentelijk 2 ip beveiligingscamera's aangesloten,waarmee ook wat rare dingen gebeuren. Zo staan ze in m'n netwerk,maar soms ook niet,momenteel staan ze in m'n netwerk maar kan ik vreemd genoeg niet via WAN de camerabeelden bekijken,sterker nog ik kan daar sinds kort nieteens meer op inloggen,accountname or password is wrong,ook na reset naar Factory settings en met de smartphone camera scannen vd QR-code waarmee je normaal gesproken kan inloggen,maar ook handmatig invoeren accountname en password vd camera blijf ik die melding krijgen. Ik heb wel onlangs de modem/router van Ziggo laten resetten naar Factory settings (want wifi-verbinding viel steeds weg) en nieuw toegangs-en-wifi wachtwoorden ingesteld.Sinds die reset dus helemaal geen WAN meer op de ip camera,wel wan-verbinding.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha