Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2016, 20:40 door Anoniem

Door Anoniem: De grote makke van het systeem van de Rabobank (en ABN) is dat ALLE authenticatie hangt aan 1 enkel item: de pinpas. Het komt vaak voor dat dieven in een supermarkt meekijken wat iemands pincode is en dan de pas weten te rollen door een truukje ("u laat wat vallen"). Die mensen zijn dan in principe ALLES KWIJT want met die pas kan men eerst de daglimiet pinnen, vervolgens inloggen en die daglimiet verhogen, geld overboeken van spaarrekening naar betaal rekening en dat ook pinnen, of zelfs gewoon bedragen overboeken naar andere rekeningen. Allemaal met die ene simpele diefstal. De slachtoffers zijn dan helemaal afhankelijk van de bank om nog wat terug te krijgen. Dat probleem is er met die andere systemen die jij minder vindt dus niet. Want die hebben nog een andere factor, zoals de unieke reader of een telefoon of TAN code blad, die je nodig hebt om transacties te doen of om pas limieten te veranderen. Dit heb je toch echt verkeerd: De authenticatie is gewoon 'puur' two factor. Factor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha