Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2016, 16:37 door ph-cofi

AVG he? Ik verwacht een abonnementsmodel. Zoekende op chimewifi.com zie ik dat "Retain engaged customers" en "Earn subscription revenue" vermeld staan boven "Routers can and should be the center for communication and protection in every connected home". Ik zie ook dat het ding met de "Chime cloud" mag praten. En tegelijkertijd de klant wil beschermen tegen onveilige IoT's in het netwerk. Ben benieuwd naar welke van de twee doelen de balans gaat doorslaan. Als bijvoorbeeld blijkt dat de klant niet zelf netwerkinstellingen (firewall) kan instellen, maar alleen AVG mag dat doen... Aan de andere kant, voor de klanten met "low consumer engagement" voor routers maakt elke verbetering precies er een. Misschien wordt het nog hip en sexy om binnen de bruikleen-ISP-router een Chime kastje te zetten. En als de route de AVG antivirus draait, voelt de klant zich beschermder en durft dus meer uit te halen op de PC's.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha